۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶

امام جمعه موقت اصفهان:

حضور پرشور ملت در انتخابات برای نمایندگان تکلیف شرعی ایجاد می کند

حضور پرشور ملت در انتخابات برای نمایندگان تکلیف شرعی ایجاد می کند

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت:حضور در انتخابات وظیفه دینی مردم است اما این حضور پرشور موجب ایجاد تکلیف و وظیفه برای مسئولان است تا درراستای اهداف نظام تکالیف خود را به درستی انجام دهند.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور مردم در صحنه انتخابات نشانه پشتیبانی مردم از نظام و نمادی از اقتدار ملی است و به عنوان یک تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات ابراز داشت: حضور ملت ایران در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که به ویژه در روزها و ماه‌های اخیر برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات به هر شیوه و روش تبلیغی متوسل شده‌اند.

حضور ملت ایران در انتخابات در واقع نشانه‌ای بر دموکراسی است

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حضور ملت ایران در انتخابات در واقع نشانه دموکراسی و تعیین سرنوشت ملت توسط خود مردم است، تاکید کرد: مردم با انتخابی درست برای فرستادن افرادی صالح به مجلس که به نفع کشور و نظام تصمیم‌ می‌گیرند و با حضور پرشور در انتخابات سرنوشت‌ساز هفتم اسفندماه فکر توطئه و خیانت دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این حضور علاوه بر این که یک وظیفه دینی و شرعی برای مردم است موجب ایجاد تکلیف و وظیفه برای مسئولان نیز می شود تا آنها در راستای اهداف نظام تکالیف خود را به درستی و با حس مسئولیت‌پذیری به انجام برسانند.

حجت‌الاسلام رهبر در ارتباط با شناسایی فرد اصلح نیز ابراز داشت: همانگونه که ما برای امور زندگی خود مانند مراجعه به پزشک ابتدا به امر تحقیق اهمیت می‌دهیم در ارتباط با انتخابات نیز می‌توان با تحقیقی همه جانبه اشخاص مطمئن و صالح را شناسایی کرد.

وی اضافه کرد: برای شناخت کاندیدای اصلح باید با شناخت درباره سوابق از اصلح بودن آنها مطمئن شویم و اگر فردی در این ارتباط نتوانست به نتیجه برسد باید از افراد بی‌طرف و مطمئن سوال کند.

کد خبر 3565563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha