۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۰۱

گزارش مردمی از برگزاری انتخابات تویسرکان؛

حماسه وفاداری و ایستادگی/صفوف طولانی تویسرکانی ها در شعب اخذ رای

حماسه وفاداری و ایستادگی/صفوف طولانی تویسرکانی ها در شعب اخذ رای

تویسرکان- مردم تویسرکان که از ساعات آغازین رای گیری حضور پر شوری در انتخابات داشتند لحظه به لحظه بر حضورشان در شعب اخذ رای افزوده و حماسه وفاداری و ایستادگیشان نمود می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، زن و مرد و پیر و جوان تویسرکانی همه و همه آمده بودند تا یک بار دیگر ثابت کنند مردم هیچ وقت این کشور را تنها نخواهند گذاشت و پای آرمان های آن خواهند ایستاد.

آری صف های طولانی بیانگر عشق مردم به وطن، رهبر و انقلاب بود، انقلابی که با صبر و مقاومت همین مردم شکل گرفته و با استقامت مردم نیز ادامه خواهد داشت.

دشمنان همیشه نه تنها در انتخابات بلکه در تمام لحظه ها با ایجاد مشکلات سعی بر مایوس کردن مردم این کشور داشته اند اما باز هم مردم با حضور پرشور خود انتخابات نشان دادندکه استکبار نمی تواند در تصمیم گیری مردم دخالت داشته باشد.

در ایم میان مردم شهرستان های استان همدان نیر همچون همیش پرشور پای صندوق های رای حاضر شدند و بر حماسه و افتخارات خود افزودند.

در همین زمینه فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در بازدید از صندوق های اخذ رای اظهار داشت: امروز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان را در وضعیت بسیار مناسبی آغاز کردیم و هم‌اکنون نیز با حضور حداکثری مردم مواجه هستیم.

حبیب مومیوند با اشاره به اینکه ۹ کاندیدا در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در تویسرکان با هم رقابت دارند، افزود: تعداد زیادی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در تویسرکان انصراف دادند.

۲۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در تویسرکان را بر عهده دارند

فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: دوهزار نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در تویسرکان عهده‌دار هستند.

وی پیروز عرصه انتخابات را مردم دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش بسیار تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف نظام دارد.

مومیوند اظهار داشت: امروز هم مردم ما با حضور پرشور در صحنه‌ انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

یک دانشجو در طی مصاحبه درحالی که شناسنامه به دست در پای صندوق های رای حضور داشت بیان داشت: رای می دهم تا دشمنان فکر نکنند رهبرم تنها است.

امیر محمدی بابیان اینکه حضور مردم و به خصوص جوانان در پای صندوق های رای طبق گفته رهبری یک تکلیف است، بیان کرد: هرجا و هرزمان که رهبر فرمان دهد در صحنه حضور پیدا خواهم کرد.

یک مرد میانسال بابیان اینکه ۸۶ سال سن دارم، گفت: تا کنون در همه انتخابات شرکت کرده و از این به بعد نیز شرکت خواهدکرد.

مردم رهبر و نظام خود را دوست دارند

وی بابیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای هر ساله  بیشتر می شود، عنوان کرد: حضور مردم نشان می دهد که این مردم رهبر و نظام خود را دوست دارند.

یک دانش آموز رای اولی تویسرکانی نیز بابیان اینکه برای اولین بار است که پای صندوق رای آمده است، افزود: از اینکه برای اولین بار در سرنوشت کشورم سهیم هستم خوشحالم.

وی بابیان اینکه از ایرانی بودن خودم و از اینکه در این کشور زندگی می کنم خوشحال هستم، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که ما جوانان از نظام و انقلابی که هزاران شهید در راه آن داده ایم حمایت نکنیم اما آنها سخت در اشتباه هستند و ما تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب و نظام خواهیم ایستاد.

یک خانم خانه دار بابیان اینکه به همراه مهمانان خود در این انتخابات شرکت کرده ام، بیان کرد: اگرچه مشکلات زیاد است اما این مشکلات نباید مانع حضور مردم در پای صندوق های رای شود.

شهروند تویسرکانی بابیان اینکه همه باید گوش به فرمان رهبر باشیم و از او حمایت کنیم، گفت: دشمنان به حضور مردم در پای صندوق های رای چشم دوخته اند.

وی بابیان اینکه اگر نماینده می شدم حل شغل و بیکاری جوانان را در اولویت قرار می دادم، گفت: اگر مشکل بیکاری حل شود بسیاری از مشکلات جوانان و جامعه حل خواهدشد.

کد خبر 3566621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha