۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۵۸

میبدیها پرشورتر از قبل پای صندوقها/صندوق زرتشتیان در مزرعه کلانتر

میبدیها پرشورتر از قبل پای صندوقها/صندوق زرتشتیان در مزرعه کلانتر

یزد- فرماندار میبد با اشاره به حضور میبدی‌ها از ساعات اولیه اخذ رای پای صندوق‌ها گفت: میبدی‌ها پرشورتر از گذشته پای صندوق آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح در جمع خبرنگاران اتاق خبر ستاد انتخابات استان با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم در این دوره از انتخابات اظهار داشت: مردم شهرستان میبد از همان ساعت اولیه شروع انتخابات، پر شورتر از گذشته حماسه ای جاوید و ماندگار از خود خلق کردند و پای صندوق آمدند.

وی با بیان اینکه مردم به تعیین سرنوشت خود علاقمند هستند و بیش تر از دوره های قبلی در این انتخابات حاضر شدند، ادامه داد: خوشبختانه در این دوره از انتخابات میزان مشارکت مردم ۱۲ درصد بیشتر از دوره های پیش بوده است.

این مسئول با بیان اینکه تعداد ۷۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان در نقاط مختلف آرای مردم این شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای تعداد ۵۷ شعبه به صورت ثابت و ۱۶ شعبه به صورت سیار در حال جمع آوری آرای مردم هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع صندوق‌های اخذ رای در سطح شهرستان میبد ۵۴ صندوق در مرکز شهر میبد، شش صندوق در ندوشن و ۱۲ صندوق در بفروئیه مستقر است.

فرماندار میبد با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر از اقلیت‌های مذهبی زرتشتی در این شهرستان اضافه کرد: یک شعبه ویژه به عنوان محل اخذ رای اقلیت‌های مذهبی در این شهرستان در نظر گرفته شده که در مزرعه کلانتر مستقر است.

وی با بیان اینکه شهرستان میبد ۵۵ هزار نفر واجد شرایط رای دهی دارد بیان داشت: حضور مردم در شعب اخذ رای همچنان ادامه دارد و مردم میبد به ویژه جوانان رای اولی با شور و اشتیاق و حرارتی وصف ناپذیر آمده اند تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

فلاح اضافه کرد: همچنین تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و برگزار کننده انتخابات در شهرستان میبد هستند که از عوامل پشتیبانی تا اجرایی در شعب ثابت و سیار را شامل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ تخلفی در سطح شهرستان گزارش نشده است، عنوان کرد: امیدواریم انتخابات خوبی در پیش رو داشته باشیم و مردم این شهرستان نیز با حضور خود ثابت می‌کنند که ایران اسلامی مقتدر است و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

فرماندار میبد با تاکید بر اینکه فضای انتخاباتی در این شهرستان آرام و مطلوب است، یادآور شد: هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت شهرستان در کار برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

کد خبر 3566749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha