۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۰۲

فرماندار فردوس خبر داد:

پیش بینی حضور ۹۵ درصدی مردم فردوس در انتخابات

پیش بینی حضور ۹۵ درصدی مردم فردوس در انتخابات

بیرجند- فرماندار فردوس با اشاره به حضور بی سابقه مردم این شهرستان در پای صندوق های رای گفت: پیش بینی می شود 95 درصد مردم شهرستان در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

محمد رضا رجبی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر٬ بیان کرد: روند حضور مردم در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بی سابقه است.

وی با بیان اینکه تا ساعت دوازده ظهر از ۴۰ درصد مردم فردوس اخذ رای شده است٬ اظهار کرد: تا پایان زمان تعیین شده٬ میزان مشارکت آن‌ها به بالای ۹۵ درصد می‌رسد.

رجبی مقدم با اشاره به میزان تعرفه در نظر گرفته شده به شهرستان فردوس٬ بیان کرد: ما به میزان دو برابر جمعیت شهرستان تعرفه داشته و کمبود در شهرستان نداشته ایم.

وی با بیان اینکه تجمع مردمی در برخی از شعب اخذ رای در فردوس بیشتر است٬ اظهار کرد: با توجه به این در یکی از شعبه های اخذ رای این شهرستان با کمبود تعرفه در ساعت 10 مواجه شدیم.

فرماندار فردوس با تاکید بر اینکه حضور مردم در این صحنه انتخاباتی غیر قابل وصف است٬ ادامه داد: از مردم شریف شهرستان فردوس خواستارم اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی فهیم٬ متعهد و ولایتمدار بوده و با حضور در این انتخابات به خواسته های دشمنان نه گفتند.

رجبی مقدم با اشاره به سلامت برگزاری انتخابات٬ بیان کرد: تاکنون در برگزاری انتخابات تخلفی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: امید است با همکاری مردم و عوامل اجرایی شاهد بروز تخلف انتخاباتی در این شهرستان نباشیم.

فرماندار خوسف از همکاری ۹۰۰ نفر در انتخابات شهرستان فردوس خبر داد و گفت: این همکاری در قالب نظارت و بازرسی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در فردوس٬ اظهار کرد: ۴۰ شعبه در این شهرستان به جمع آوری آرای مردم پرداخته که از این تعداد ۲۷ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.

کد خبر 3566786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha