۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

با حضور ۲ هزار فارغ التحصیل؛

جشن دانش آموختگان دانشگاه شریف برگزار می شود

جشن دانش آموختگان دانشگاه شریف برگزار می شود

جشن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از فارغ التحصیل این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌ آموختگان سال تحصیلی ۹۳-۹۴ دانشگاه صنعتی شریف همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس این دانشگاه ۲۴ اردیبهشت ماه در این دانشگاه برگزار می شود.

تعداد کل فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از بدو تاسیس این دانشگاه تاکنون حدود ۴۸ هزار نفر است.

تعداد دانش آموختگان در سال تحصیلی ۹۳- ۹۴ تعداد ۲ هزار و ۴۱۶ نفر است که از این میان تعداد ۱۳۴ نفر در مقطع دکترا، ۱۲۹۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۹۹۰ نفر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.

بالاترین معدل در میان فارغ التحصیلان دانشگاه در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی به ترتیب ۱۹:۶۶ در دانشکده مهندسی برق، ۱۹:۸۱ در دانشکده مهندسی کامپیوتر و ۱۹:۴۱ برای دانشکده مهندسی هوافضا است.

بیشترین تعداد فارغ التحصیل مربوط به دانشکده مهندسی برق با تعداد ۳۴۷ نفر و کمترین میزان مربوط به پژوهشکده علوم و فناوری نانو با تعداد ۷ نفر است.

در این مراسم با هدف قدردانی از مقام استاد و هم‌زمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از اساتید برتر آموزشی دانشكده‌ها تقدیر می‌شود. همچنین به تمامی فارغ‌التحصیلان مقطع دكتری و دانش آموختگان برتر هر دانشکده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هدایایی اهدا خواهد شد.

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تنها دانشجویانی که تا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۵ ثبت نام خود را در سایت مراسم قطعی کنند قادر به حضور در این مراسم خواهند بود.

دانش آموختگان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به نشانی الکترونیکی http://sutgc.sharif.ir مراجعه کنند.

کد خبر 3567424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha