۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵

با کسب بیشترین آراء؛

نمایندگان منتخب مردم سبزوار مشخص شدند

نمایندگان منتخب مردم سبزوار مشخص شدند

سبزوار- با پایان شمارش صندوق های رای نمایندگان منتخب مردم سبزوار در دهمین مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

معاون استاندار و فرماندار  سبزوار در گفت و گو با مهر بیان کرد: از بین آراء شمارش شده حسین مقصودی با ۱۰۳ هزار و ۶۱۹ رای و  رمضانعلی سبحانی فر با ۷۵ هزار و ۳۴۲ رای به عنوان دو کاندیدای منتخب با بیشترین آرای کسب کرده هستند.

احمد برادران بیان کرد: همچنین عنابستانی با کسب تعداد ۵۵ هزار و ۷۹۶ رای، بروغنی ۴۹ هزار و ۴۱۲ رای، راه چمنی ۴۵ هزار و ۳۹۹ رای و آبسالان با ۲۴ هزار و ۸۹۱ رای به ترتیب نفرات سوم تا ششم این دوره انتخابات مجلس شدند.

وی افزود: اولویت اصلی در انتخابات ۷ اسفندماه حضور و مشارکت پرشور همه اقشار جامعه بود که خوشبختانه این امر به خوبی محقق شد و طبق آخرین آمار بیش از ۷۰ درصد مردم سبزوار در این حماسه ملی در پای صندوق های آراء حضور بهم رساندند تا در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

احمد برادران بیان کرد: در حوزه انتخابیه سبزوار روز گذشته بیش از ۲۶۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که و این حضور یک رکورد بی سابقه در کارنامه این شهرستان است.

وی ادامه داد: از حوزه انتخابیه ۱۸ نفر کاندیدای مجلس شدند که با اتمام ساعت رای گیری بلافاصله شمارش آراء در محل شعب توسط نمایندگان فرماندار و هیات های بازرسی و نظارت اجرائی شد.

برادران یاداور شد: از حوزه انتخابیه سبزوار  دو  نماینده راهی بهارستان خواهد شد که مقصودی و سبحانی فر با بالاترین آراء به عنوان نماینده مردم در دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی معرفی می شوند.

کد خبر 3567581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha