۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۲۶

مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد:

آغاز مرحله سوم طرح رصد کیفیت زندگی در پایتخت

آغاز مرحله سوم طرح رصد کیفیت زندگی در پایتخت

مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آغاز سومين مرحله از اجراي طرح رصد كيفيت زندگي با تحليل داده ها وگزارش نويسي در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علي اصغر محكي با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از اتمام مرحله ورود داده های طرح رصد کیفیت زندگی محلات شهر تهران، مرحله سوم طرح رصد کیفیت زندگی شامل تحلیل داده ها و گزارش نویسی آغاز شده است.

وی افزود: طرح رصد کیفیت زندگی شهروندان، پروژه ای كاربردي در حوزه مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهری است كه با كمك  شبکه پژوهشگران محلات انجام مي شود. شناسایی و رتبه بندی شاخصهای اجتماعی تاثیرگذار بر زندگی مردم و تغییرات آن ها ازجمله خروجي هاي اين طرح است که  آثار و پیامدهای آن تا سال ها در سیاستگذاری و برنامه ریزی مدیریت بخردانه کلانشهر تهران برجای خواهد ماند.

 محكي خاطرنشان كرد: با توجه به اینکه قرار است اطلاعات حاصل از طرح رصد به صورت محله ای و در سطح بلوک جهت نمایش در رصدخانه شهری تهران مورد بهره برداری قرار گیرد، علاوه برتجزیه و تحلیل کمی (آمار توصیفی و آمار استنباطی)، به  تجزیه و تحلیل کیفی با فرآیند تحلیل سلسله مراتبی  و رتبه بندی وضعیت کیفیت زندگی محلات شهر تهران نيز طي اين طرح انجام مي شود.

کد خبر 3568821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha