۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مردم پیشانی اصلی تامین امنیت و آرامش در کشور هستند

مردم پیشانی اصلی تامین امنیت و آرامش در کشور هستند

سنندج – فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به نقش و جایگاه مردم در معادلات نظام اسلامی، گفت: مردم پیشانی اصلی تامین امنیت در ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسن رجبی صبح امروز چهارشنبه در مراسم بدرقه اولین کاروان راهیان نور دانشجویی استان کردستان اظهار داشت: مردم در معادلات نظام اسلامی همواره به عنوان یک راهبرد اصلی مطرح هستند و امروز با حضور مردم در صحنه است که نظام ما در عین امنیت و آرامش از دستاوردهای خود دفاع می کند.

وی افزود: مردم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی و حیاتی را بر عهده داشتند و بعد از ان هشت سال دفاع مقدس هم پر بود از رشادت های مردمی که با بسیج و حضور خود در صحنه های نبرد دشمن را به زانو در آوردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: در سال های بعد از دفاع مقدس نیز باز هم این حضور مردم در صحنه بوده است که نظام اسلامی را از توطئه های دشمن در امان نگه داشته است و آخرین مورد حضور و حماسه مردم برای حضور در صحنه را هفتم اسفندماه به چشم دیدیم.

وی با اشاره به رشادت های مردم کشورمان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: بدون شک این بسیج و حضور مردم در صحنه بود که توانست در مقابل کشور عراق و بیش از ۵۰ کشور هم پیمان با آنها ایستادگی کند.

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای دیدن بخش اندکی از رشادت های جوانانی است که برای دفاع از نظام اسلامی مدرسه و دانشگاه را رها کرده و در صف مردم قرار گرفتند و جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند.

وی گفت: حضور شما جوانان دانشجو در اردوهای راهیان نور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل انتظار می رود که همه شما عزیزان با ذهن های خلاق و پرسشگر خود بتواند بخشی از این رشادت ها را به هم نسلان خود اطلاع رسانی کنید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: صحنه های جنگ هشت ساله ایران اسلامی با رژیم بعث عراقق مملو از صحنه های ایثار و رشادت جوانان عزیز ماست و امروز همه ما باید ضمن دفاع از دستاوردهای این نظام اسلامی در راستای اعتلای هر چه بهتر ان تلاش و کوشش داشته باشیم.

وی در پایان از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان برای برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی تقدیر کرد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور فرصت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و همه ما به عنوان خدمتگزار مردم باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، اولین کاروان اردوی بسیج دانشجویی استان کردستان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

کد خبر 3570958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha