۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۵۴

در کهگیلویه و بویراحمد؛

خیمه های نماز در فضاها و مکانهای پر تردد فاقد نمازخانه برپامی شود

خیمه های نماز در فضاها و مکانهای پر تردد فاقد نمازخانه برپامی شود

یاسوج - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای مسافران نوروزی استان در فضاها و مکانهای پر تردد فاقد نمازخانه خیمه های نماز ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر،  مجید محنائی ظهر چهارشنبه در نشست کمیته نوروزی استان افزود: تمهیدات و تدابیر لازم در رارستای پخش اذان در تمام سطح شهرها و استفاده از ظرفیتهای امام زاده ها و بقاع متبرکه برای پذیرایی مسافران نوروزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این استان در نوروز ذیرای بسیاری از هموطنان است، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای آماده سازی مساجد در سطح شهرها در زمینه های رعایت نظافت وبهداشت، باز بودن مساجد در اوقات شرعی صبح، ظهر و مغرب و ساماندهی آنها از حیث رفع نواقص و مشکلات صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: جریان سازی و اتخاذ تدابیر لازم جهت اقامه نماز جماعت در روز طبیعت، ساماندهی و آماده سازی نمازخانه های اماکن عمومی و گردشگری به خصوص در هتلها، رستورانها و مراکز فرهنگی در سطح استان در حال انجام است.

محنایی با بیان اینکه کارشناسان و مسئواین بهداشتی از همه مراکز تفریحی و رستورانها بازدید می کنند، گفت: کمیته ای متشکل از دستگاه های اجرائی متولی همچون شرکت پخش فرآورده های نفتی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اوقاف و امور خیریه و راه و شهرسازی از همه مراکز تفریحی استان بازدید می کنند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری افزود: بازدید از مساجد و نمازخانه های بین راهی، بقاع متبرکه، جایگاه های سوخت رسانی شهری و غذاخوری های بین راهی از هفته آینده آغاز می شود.

کد خبر 3571414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha