۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵

اقدام عجیب فدراسیون جودو؛

انتصاب مربی جدید به پیشنهاد سرمربی اخراجی

انتصاب مربی جدید به پیشنهاد سرمربی اخراجی

سرپرست فدراسیون جودو که روز شنبه سرمربی تیم ملی را برکنار کرده بود با پیشنهاد همین سرمربی اخراجی ، مربی تیم ملی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جودو روز شنبه با انتشار خبری روی خروجی سایت خود از انتصاب حامد ملک محمدی و مسعود خسروی نژاد به عنوان مربی تخصصی دو جودوکار المپیکی کشورمان خبر داد. 

رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو هم در گفتگوهای مفصلی که با رسانه های مختلف از جمله خبرگزاری مهر داشت عنوان کرد که تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا توسط کادر فنی جوانان و امید انتخاب و راهی تاشکند خواهد شد و عملا از برکناری مجید زارعیان سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

در فاصله ۲۴ ساعت بعد از برکناری زارعیان، با حکم خدابخش سید ابراهیم حمیدی تنها به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان منصوب و مشغول به کار شد. در کنار این نکته که تیمی به نام بزرگسالان وجود خارجی ندارد ، انتصاب این مربی با پیشنهاد سرمربی تیم ملی بزرگسالان انجام شده اشتباه بزرگی بود که از سوی فدراسیون جودو روی خروجی سایت قرار گرفت. 

در کنار همه این موارد باید از سرپرست کاراته‌ای فدراسیون جودو پرسید چرا بخشی از سوابق ارزنده‌ای که در حکم این مربی عنوان شده را تشریح نکرده است؟ تا حداقل اهالی جودو با این مربی بیشتر آشنا شوند.

کد خبر 3574460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha