۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲

خدابخش در مراسم پایانی لیگ برتر جودو:

باید نشاط را به خانواده جودو برگردانیم

باید نشاط را به خانواده جودو برگردانیم

سرپرست فدراسیون جودو گفت: جودو ایران سابقه درخشانی دارد که درچند سال اخیر کمرنگ شده و باید تلاش کنیم تا با موفقیت در مسابقات پیش رو نشاط را به خانواده جودو بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رشید خدابخش که در مراسم پایانی لیگ برتر جودو سخن می گفت ضمن بیان مطلب فوق افزود: رقابتهای لیگ فرآیندی است که به آمادگی و موفقیت جودوکاران کمک می کنند. برخی مربیان با لیگ در تضاد هستند که در واقع نباید چنین باشد.

وی افزود: لیگ محلی است که موجبات رشد جوانان را فراهم می کند و با استعدادها می توانند توانایی خود را به نمایش بگذارند ومربیان باید از این فرصت بهترین را ببرند.

سرپرست فدراسیون حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای المپیک را اولویت خود عنوان داشت و افزود: در رقابتهای تاشکند در تلاشیم تا با تیمی جوان حداقل سه مدال کسب کرده و بهتر از دوره قبل که تنها یک مدال برنز بدست آمد نتیجه بگیریم و متعاقب آن برای کسب سه  سهمیه المپیک گام برداریم.

خدابحش ادامه داد: جودوکاران ایران در المپیک تا آستانه کسب مدال رفته و بهترین نتیجه ما از این رویداد بزرگ مقام پنجمی است. من به این جوانان اعتماد دارم و اعتقاد دارم در صورت کمک همه اهالی خانواده جودو می توانند با نمایشی  قابل توجه از حیثیت جودو ایران دفاع کنند و با رسیدن به مدال کار ارزشمندی از خود برجای بگذارند.

رقابتهای لیگ برتر جودو روز عصر سه شنبه با قهرمانی پاس خراسان رضوی به پایان رسید. 

کد خبر 3576805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha