۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵

استاندار قم تأکید کرد:

ضرورت جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر قم

ضرورت جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر قم

قم - استاندار قم با اشاره به در پیش بودن سال نو، خواستار جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر قم در ایام باقیمانده تا نوروز و نگهداری از این افراد در کمپ‌های ترک اعتیاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اولویت پیشگیری و آموزش در امر مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: جنبه‌های اقتصادی این پدیده شوم برای سوداگران مواد مخدر، مبارزه‌ای دائمی را برای نجات جامعه متوجه مسئولین می‌کند.

وی نقش آموزش و ایجاد شناخت در محیط‌های کارگری و مراکز تحصیلی را مورد توجه قرار داد و افزود: باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نیز بخش خصوصی برای برگزاری دوره‌های جامع پیشگیری و ارتقاء سطح آگاهی افراد و بویژه نسل جوان بهره برد.

نماینده عالی دولت در استان تلاش دستگاه‌های امنیتی و قضایی در مقابله با قاچاق مواد مخدر را مورد تقدیر قرار داد و گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها آمارهای سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر چه سنتی و چه صنعتی در استان و کشور کاهش قابل توجهی داشته باشد.

صادقی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، دستور وزیر کشور مبنی بر پاکسازی فضای استان‌ها از معتادان متجاهر، خواستار تلاش مسئولان مرتبط برای تحقق کامل این امر در استان قم شد.

کد خبر 3577515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha