۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

پیش‌بینی ۶ هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه‌گذاری در لرستان

پیش‌بینی ۶ هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه‌گذاری در لرستان

خرم آباد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از پیش بینی شش هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صفی خانی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به عملکرد حوزه صنعت و معدن استان طی امسال اظهار داشت: در مجموع بیش از شش هزار میلیارد تومان طرح برای سرمایه گذاری در استان لرستان پیش بینی و آماده شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی لاستیک سازی لرستان با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی عنوان کرد: تعداد فرصت های شغلی که با بهره برداری از این کارخانه در استان ایجاد می شود هزار و ۲۰۰ نفر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به احداث پتروشیمی کوهدشت در زمینی به مساحت ۸۲ هکتار بیان داشت: ایجاد کارخانه سیمان پلدختر، سیمان سفید دورود با ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، رفع مشکلات مجتمع فولاد ازنا و ... را از دیگر اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا در لرستان بوده است.

صفی خانی همچنین به ظرفیتهای معدنی لرستان و همچنین اقدامات صورت گرفته برای شکوفایی آنها اشاره کرد و گفت: شناسایی مواد معدن، پهنه های معدنی جدید و همچنین مطالعات اکتشافی پهنه های معدنی از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

وی از سرمایه گذاری سه هولدینگ بزرگ در حوزه معدن لرستان خبر داد و تصریح کرد: همچنین ثبت ۱۴ پهنه معدنی در لرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از رشد ۹۳ درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی در لرستان خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۱۰۳ میلیون دلار کالا از استان لرستان طی امسال صادر شده است.

کد خبر 3577640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha