۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۲۳

کارلو آنچلوتی:

یارگیری لیونل مسی امکانپذیر نیست/ او را باید تیمی دفاع کرد

یارگیری لیونل مسی امکانپذیر نیست/ او را باید تیمی دفاع کرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گفت لیونل مسی در صورتی که در شرایط ایده آل قرار داشته باشد مهار او غیرممکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاره بارسلونا در این فصل از رقابتها ۳۵ گل برای این تیم به ثمر رسانده و شانس این را دارد دومین سه گانه پیاپی را از آن خود کند تا از این حیث تاریخ ساز شود.

کارلو آنچلوتی در خصوص این بازیکن اظهار کرد: یارگیری مسی کار بسیار پیچیده ای است. مدافعی که بخواهد مسی را بگیرد باید در سطح بسیار بالایی باشد. بهترین راه دفاع کردن مقابل مسی دفاع کردن تیمی است. باید فضاهای بین خطوط بسته باشد و به وی اجازه نداد به توپ برسد.

سرمربی ایتالیایی فصل آینده بایرن مونیخ تصریح کرد: شما در خط میانی به بازیکنان زیادی نیاز دارید تا این امر رخ بدهد. این امر باعث می شود گزینه های مسی کاهش پیدا کنند و توپ کمتر به او می رسد؛ دست کم در موقعیت های خطرناک. می دانیم که او عاشق این است که توپ را به کناره ببرد و بندازد روی پای چپش. اما مساله این است که بارسلونا اسلحه هایی چون مسی زیاد دارد. اگر شما بر روی مسی متمرکز شوید دیگر مهاجمان می توانند خطرساز شوند.

آنچلوتی در پایان گفت: اما اگر مسی ۱۰۰ درصد آماده باشد غیرممکن است بتوانید او را متوقف کنید. اصلا اهمیتی ندارد که چه کسی مربی است و یک تیم چه نوع استراتژی دارد. استعداد فوق‌العاده او باعث می شود تقریبا نتوان آنچه را می خواهد انجام دهد را پیش بینی کرد. بنابراین راهی برای به طور کامل مهار کردنش وجود ندارد.

کد خبر 3578895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha