۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۰۲

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دامغان:

۹۰ مرکز اقامتی بین راهی در دامغان وجود دارد

۹۰ مرکز اقامتی بین راهی در دامغان وجود دارد

دامغان - معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دامغان از وجود ۹۰ اماکن بین راهی در سطح این شهرستان خبرداد و بر ضرورت نظارت بیشتر نسبت به وضعیت بهداشتی و خدماتی این مراکز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد مویدی زاده بعدازظهر یکشنبه در آخرین نشست کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان دامغان در سال ۹۴ در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سال جدید ناظران بهداشتي و کارشناسان امر با سرکشي به مساجد، تکايا، حسينيه‌ها و اماکن مذهبي و مکان های اقامتی، تفریحی و اماکن بین راهی بر نحوه نظافت عمومی و همچنين ارائه سرويس مناسب به مسافران نظارت کنند.

وی تصریح کرد: ناظران، کارشناسان و نمایندگان فرمانداری در این بازدید اجازه ندهند کوچک‌ترين تعلل و بي‌احتياطي در اين زمينه به وجود آيد و نارضایتی مسافران را به ئنبال داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دامغان تصریح کرد: تا کنون در این شهرستان بیش از ۹۰ مرکز بین راهی اعم از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شناسایی شده است.

مویدی زاده تصریح کرد: از ادارات صادر کننده مجوز، اصناف و میراث فرهنگی می خواهیم اماکن و رستوران های بین راهی که فاقد مجوز هستند را برای جلوگیری از فعالیت به فرمانداری معرفی کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

معصومه داوودیان مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان نیز دراین جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶۹ هزار نفر بازدید کننده داخلی و ۵۶۱ نفر بازدید کننده خارجی از اماکن گردشگری دامغان دیدن کردند.

کد خبر 3579528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha