۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳

دوچرخه سواری در مسیر جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی طهران قدیم

دوچرخه سواری در مسیر جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی طهران قدیم

مسیردوچرخه سواری خیابان امام خمینی (ره) با ۷ مکان گردشگری و تاریخی برای علاقه‌مندان مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ با بیان این مطلب افزود: مسیر دوچرخه سواری خیابان امام خمینی به طول ۳ کیلومتر از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه آماده شده است تا علاقمندان به دوچرخه سواری در ایام نوروز ضمن ورزش و تفریح از جاذبه های گردشگری این مسیر نیز بازدید کنند.

آبادیان با اشاره به این که بخشی از حصار ناصری به وسعت ۴ کیلومتر و طهران قدیم در محدوده منطقه ۱۱ قرار گرفته است افزود: میدان تاریخی حسن آباد، نخستین ایستگاه آتش نشانی شهر تهران، مجلس سنا، میدان حر، نخستین هنرستان موسیقی کشور، خانه و موزه مقدم، نخستین موزه ثبت احوال کشور و موزه قرآن در مسیر خیابان امام خمینی(ره) و طول نزدیک به ۳ کیلومتر قرار دارد و بر همین اساس ۴ ایستگاه در این مسیر آماده شده است که شهروندان می توانند نخستین روزهای سال نو با استفاده از این وسیله حمل و نقلی پاک اوقات فراغت خود را بگذرانند.

بر اساس این گزارش ۴ ایستگاه  دوچرخه سواری با ۱۲۰ رک در محور خیابان امام خمینی (ره) و در بخش ویژه حصار ناصری و طهران قدیم مهیا شده است.

شهردار منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد خیابان جمهوری نیز به طول ۲۳۳۶ متر در طرح ایجاد مسیر دوچرخه سواری قرار گرفته است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کد خبر 3585388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha