۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳

جودو گرند پری تفلیس؛

محجوب با سومین پیروزی به نیمه نهایی صعود کرد

محجوب با سومین پیروزی به نیمه نهایی صعود کرد

جودوکار المپیکی کشورمان در ادامه مبارزات خود در رقابتهای گرند پری گرجستان سومین حریف خود را نیز شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، در ادامه این مسابقات که با حضور ۳۹۵ جودوکار از ۶۷ کشور در تفلیس جریان دارد جواد محجوب نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود «قربانوف» از ازبکستان را نیز شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. 

این جودوکار گرجستانی مدال برنز بازیهای آسیایی اینچئون و چهار مدال طلا و برنز از رقابتهای جایزه بزرگ در سه سال اخیر را در کارنامه داشت. وی دور نخست « سعیداف» دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۵ آسیا از تاجیسکتان را ضربه فنی کرد و سپس «بروداکوف» از لیتوانی را نیز با همین نتیجه شکست داد.

پیروزی برابر این حریف لیتوانیایی از اهمیت بالایی برای محجوب برخوردار بود. این حریف در رنکینگ بالاتر از نماینده کشورمان قرار داشت و محجوب می تواند با کسب مدال در این رقابتها خیال خود را از کسب سهمیه راحت خواهد کرد.

محجوب برای رسیدن به دیدار نهایی «دمنیکو دیگودا» از ایتالیا را پیش رو دارد.

روز گذشته سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم بعد از برتری مقابل «نمازوف» آذربایجانی،دور دوم به مصاف «رومن موستوپولوس» از یونان رفت و بازنده میدان را ترک و از دور مسابقات خارج شد. 

کد خبر 3585942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha