۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس معیارهای اسلام ناب شکل گرفت

نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس معیارهای اسلام ناب شکل گرفت

دامغان- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تمام پیشرفت های کشور را از جمله برکات مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این نظام بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شامگاه چهارشنبه در جشن جمهوری اسلامی در محل مسجد جامع دامغان به رفراندوم ۱۲ فروردین سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران به دستور امام خمینی (ره) در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدان شرایط رای با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.

وی برکات معنوی و اقتصادی و تمام زیبایی های انقلاب و کشور را به برکت ۱۲ فروردین دانست و گفت: استقلال، آزادی و حکومت اسلامی خواست ملت ایران بود و سال‌ها برای تحقق این مهم مبارزه کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین اضافه کرد: مردم ما به رهبری امام خمینی (ره) سال‌ها برای رسیدن به آرزوی حکومت اسلامی تلاش کردند و به لطف خدا و از برکت خون شهیدان، جمهوری اسلامی به معنای انقلاب مردمی که امروز بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته است.

نعیم آبادی ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی با تفکر امام خمینی (ره) شکل گرفت و مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده این مسیر هستند، خاطر نشان کرد: همه مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه دستاوردهای نظام و انقلاب را حفظ خواهند کرد.

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: اگر زهرا (س) نبود و فرزندان پاک خود را اینگونه پرورش نمی داد هیچ گاه اسلامی هم وجود نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: متاسفانه اطلاعات ما آنگونه که باید از حضرت فاطمه (س) به عنوان یک بانوی معصوم باشد، نیست و باید این اطلاعات تقویت و سیره فاطمی در خانواده ها جاری شود.

نعیم آبادی افزود: حضرت فاطمه (س) که خود معصوم بود در محضر پیامبر اکرم(ص) قرار گرفت و اصول زندگی را آموخت و امروزه خانواده های ما باید دختران خود را بر اساس سبک زندگی فاطمی تربیت کنند.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه تامین پوشاک وخوراک تنها نیاز فرزندان نیست، گفت: از همه مهم تر تغذیه دینی و اعتقادی است که باید به این مقوله در خانواده های ما بیشتر توجه شود.

کد خبر 3587448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha