۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵

تماس ۲میلیون تهرانی در سال۹۴ با ۱۳۷

تماس ۲میلیون تهرانی در سال۹۴ با ۱۳۷

رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران از تماس بیش از ۲ میلیون نفر از شهروندان با این سامانه درسال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلیم جوهری با بیان اینکه  در سال ۹۴ بيش از دو ميليون و ۴۰ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ تماس برقرار کردند، گفت: از اين تعداد بيش از يک ميليون و ۲۹۷ هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد.

وی افزود: همچنین از اين تعداد تماس بالغ بر ۸۹۷ هزار  تماس در ۶ ماهه دوم سال برقرار و در همين بازه زماني بيش از ۶۳۴ هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد.

سلیم جوهری  با تاکید بر اینکه منطقه ۴ با موضوع رفع سدمعبر دستفروشان و مناطق ۲و ۱  با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت و ساز به ترتيب بيشترين سهم پيام ها را در ۶ ماهه دوم سال ۹۴ داشتند، تصریح کرد: بيشترين موضوعاتي که در شش ماه  دوم سال از سوي شهروندان با سامانه ۱۳۷ مطرح شده مربوط به رفع سدمعبر دستفروشان، لکه گيري چاله هاي معابر و نظافت معابر بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت ها نيز معاونت خدمات شهري با موضوع دستفروشی، معاونت فني و عمراني با موضوع لکه گيري چاله هاي معابر و معاونت شهر سازي و معماري با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت و ساز بيشترين پيام ها را نسبت به ساير معاونت ها در ۶ ماهه دوم سال به خود اختصاص دادند.

رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران در پایان همچنین گفت: در سال گذشته شاهد افزايش ۳۰ درصدي تماس ها با سامانه ۱۳۷ در شروع فصل درختکاري  بودیم.

کد خبر 3588808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha