۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۴۰

برپایی ایستگاه‌های بازیافت در بوستان های شمال تهران

برپایی ایستگاه‌های بازیافت  در بوستان های شمال تهران

همزمان نخستین روزهای بهار و به منظور اطلاع رسانی و تشویق شهروندان به تفکیک پسماند، ایستگاههای بازیافت در بوستان های شمال تهران برپا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود رضا سابقی رئیس اداره ی مدیریت پسماند در این خصوص گفت : این ایستگاهها از دوم تا دوازدهم فروردین در بوستان ملت و در روز سیزدهم فروردین نیز در  بوستان های ملت، دکتر شریعتی، طالقانی و بهشت مادران برگزار شد ضمن اینکه اجرای این طرح طی سال جدید نیز تداوم خواهد داشت.

وی توزیع بروشور و اهدای اقلام تشویقی همچون کیسه های مخصوص پسماند خشک، لوازم التحریر و... و آموزش چهره به چهره را از جمله برنامه های این اداره در این ایستگاهها عنوان کرد.

سابقی با اشاره به اینکه این برنامه در  راستای تحقق و فرهنگ سازی آسمان آبی – زمین پاک برگزار شده است تصریح کرد :شهروندان با تفکیک پسماندهای خشک خود در منازل و تحویل آن ها به غرفه های بازیافت مستقر در سطح محلات می توانند هدایایی دریافت کنند.

وی ادامه داد: تفکیک پسماندهای خشک با آموزش و اطلاع رسانی طرح و به صورت آموزش چهره به چهره با تحویل بروشور و کیسه‌های آبی مخصوص جمع‌آوری پسماند خشک توسط شهروندان به صورت رایگان انجام می شود.

کد خبر 3591627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha