۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳

اجرای فرش گل بر بدنه بزرگراههای شمال تهران

اجرای فرش  گل بر بدنه بزرگراههای شمال تهران

همزمان با فصل بهار و به منظور زیبایی مناظر شهری ، فرش های گل با استفاده از گل های رنگارنگ از سوی شهرداری منطقه ۳ در بزرگراههای شهید چمران ،شهید مدرس و شهید همت اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ولی زاده رئیس اداره ی فضای سبز این منطقه گفت: این فرش های گل در اشکال هندسی متفاوت، اسماء ائمه و معصومین همچون محمد(ص)، یامهدی، یازهرا، یاحسین، یاعلی، آرم شهرداری تهران، و... در مساحت ۶ هزار متر مربع اجرا شده است.

ولی زاده تصریح کرد: در فرش های گل از گل های همیشه بهار، ابر نقره ای، بنفشه، لاله، شب بو و... استفاده شده است.

وی رنگ آمیزی، بازسازی آبنماها، تعمیر سرویس های بهداشتی، رسیدگی به نمازخانه ها، روشنایی، بلندگوهای اذان گو، وسایل بدنسازی و المان ها را نیز از اقداماتی عنوان کرد که در استقبال از فصل بهار اجرا شده است.

ولی زاده خاطر نشان کرد: در اواسط پاییز سال گذشته همچنین بیش از ۱۵۰ هزار پیاز لاله درسطح بوستان ها و معابر این منطقه از جمله بوستان های ملت، شریعتی، پایداری و آرارات کاشته شد که با مراقبت های لازم در فروردین ماه شروع به گل دهی کرده و تا نیمه های اردیبهشت ماه تداوم دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این باغ ها همچون سال های گذشته پذیرای عموم شهروندان است تصریح کرد: در سال های گذشته این باغ ها با استقبال جمع کثیری از شهروندان مواجه شد که از اقصی نقاط شهر تهران به این بوستان ها آمدند.

کد خبر 3592320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha