۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹

ترسیم ۴۳هزار متر خط‌کشی محوری در معابر شرق تهران

ترسیم ۴۳هزار متر خط‌کشی محوری در معابر شرق تهران

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ از ترسیم ۴۲ هزار و ۹۰۰ متر طول خط کشی محوری در معابر نواحی چهار گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون حمل و نقل ترافیک  این منطقه با اشاره به اقدامات  ترافیکی صورت گرفت در طرح استقبال از بهار گفت: در راستای طرح خط سفید، ۵۹۵ بلوک عابر پیاده ،۲۴ کانال خط کشی گذرگاه عابر پیاده،۳۵۰ متر طول خط کشی پارک های حاشیه ای، ۴۲۹۰۰ خط کشی محوری در معابر در بازه زمانی اول اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ترسیم شده است.

به گفته میلانی همزمان با طرح استقبال از بهار حدود  ۳۶متر مربع  تابلوی هدایت مسیر ، سه دوربین کنترل سرعت، ۵۸۶ بشکه و استوانه ایمنی در خروجی های معابر اصلی و جناغی ها نصب شده است.

میلانی اظهار داشت: ۲۶ مورد همسطح سازی و پیوستگی گذرگاه های عابر پیاده در قالب (پوشش روي نهر-رفع موانع فيزيكي نظير وجود جدول - مخازن زباله -فضاي سبز-تاسيات شهري و .. صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح استقبال از بهار بهسازی و دسترسی ایمن به ایستگاه های حمل و نقل عمومی  صورت گرفته است تصریح کرد: ۲۴ جدول زمانبدنی، ۲۷ تابلوی ایستگاه با ارتفاع و طراحی استاندارد، ۱۵ نقشه راهنما در بدنه سرپناه  نصب شده و روشنایی کامل ۲۴ سرپناه تامین شده است. ضمن اینکه ۶۴ ایستگاه به صورت مستمر نظافت و شستشو شده است.

کد خبر 3594137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha