۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۰۰

استاندار فارس:

وضعیت پالایشگاه جدید شیراز مشخص شود

وضعیت پالایشگاه جدید شیراز مشخص شود

شیراز – استاندار فارس گفت: وضعیت پالایشگاه جدید شیراز طی سه ماه آینده مشخص شود زیرا ادامه فعالیت برای پالایشگاه قدیم ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر،محمد علی افشانی، پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مدیران شركت ها و واحدهای تابعه وزارت نفت در فارس افزود: اولویت سرمایه گذاری و ساخت پالایشگاه جدید با مدیران فعلی است اما اگر تمایلی برای این کار وجود نداشته باشد از سرمایه گذار جدید دعوت می شود.

وی تاکید کرد: مدیران مجموعه نفت و گاز استان باید طی سه ماه آینده برنامه های خود را ارائه کنند.

استاندار فارس ادامه داد: یكی از اقداماتی كه می توان انجام داد، جمع آوری كامل پالایشگاه فعلی و احداث پالایشگاه جدید با استانداردهای روز است و یا اینكه پالایشگاه جدید را در زمینی كه در شهرستان سروستان برای آن در نظر گرفته شده احداث كنند.

افشانی تاکید کرد: در شرایط امروز پس از برجام، بخش خصوصی باید تلاش كند كه متناسب با ظرفیت ها و توانمندی های استان وارد عرصه شود.

وی افزود: هم اینك سه بسته سرمایه گذاری در حوزه های كشاورزی، صنعت و خدمات آماده شده تا در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

استاندار فارس تاکید کرد: در حوزه نفت و گاز نیز با توجه به ظرف هایی كه وجود دارد، می توانیم با مطالعه و پیگیری، زمینه سرمایه گذاری بیش از آنچه امروز داریم را فراهم كنیم.

افشانی تصریح کرد: دولت برای تحقق و عملیاتی شدن شعار سال، با جدیت ورود كرده و مسائل را دنبال می كند و استان فارس هم باید به سهم خود در این زمینه فعالیت كند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی رسانه های فارس، گفت: رسانه ها باید در جامعه امید را زنده و مردم را نسبت به آینده كشور امیدوار و خوشبین كنند.

استاندار فارس ادامه داد: رسانه ها را بهترین ناظر بر عملكرد مدیران می دانیم و معتقدیم نقد باید انجام شود اما این نقد باید صحیح و منصفانه باشد و اخبار و اطلاعاتی كه به جامعه منتقل می شود درست باشد.

کد خبر 3597807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha