۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴

فرماندار دامغان:

۳۰ حزب و تشکل غیردولتی شناسنامه دار در دامغان فعالیت می کنند

۳۰ حزب و تشکل غیردولتی شناسنامه دار در دامغان فعالیت می کنند

دامغان - فرماندار دامغان از فعالیت شش حزب سیاسی و ۲۴ تشکل غیردولتی شناسنامه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: احزاب به پویایی جامعه کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد صبح پنج شنبه در دیدار با فعالان سیاسی، مسئولان و نمایندگان احزاب و تشکل های غیر دولتی دامغان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، ضمن اشاره به فعالیت خوب احزاب و تشکل های غیردولتی شهرستان، بیان داشت: در دامغان علاوه بر شش حزب فعال سیاسی، ۲۴تشکل غیردولتی نیز وجود دارد که دو تشکل در این بین مجوز فعالیت استانی دارند.

فرماندار دامغان با بیان اینکه پرونده شش تشکل غیر دولتی دیگر برای دریافت مجوز در دست اقدام  است، افزود: تشکل های  غیر دولتی موجود در شهرستان در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، خیریه  و بهداشت و درمان فعا لیت دارند.

مجد با اشاره به اینکه رشد و توسعه کشور با حضور تشکل های سیاسی و غیر دولتی  شکل می گیرد، اظهار داشت: این تشکل ها به پیشرفت همه جانبه کشور کمک می کنند.

وی اضافه کرد: تشکل های سیاسی و غیر دولتی می توانند بازوان خوبی برای مسئولان شهرستان باشند و آنان را در اجرای  هرچه بهتر برنامه ها در تمامی ابعاد و زمینه ها یاری کنند.

فرماندار شهرستان دامغان یاد آور شد: جلسات با تشکل های سیاسی و غیر دولتی باید به صورت منظم در طول سال برگزار شود و تشکیل جلسات نباید منوط به ایام و ماه خاص از سال باشد بلکه باید بدون وقفه برگزار شود.

مجد با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان در هفته آینده اظهار داشت: این سفر مایه خیر و برکت برای همه استان خواهد بود و همه وظیفه داریم به دور از هرخط و گروه سیاسی  از فرزند استان استقبال کنیم.

در این نشست هریک از فعالان سیاسی  و مدیران مسئول تشکل های غیر دولتی شهرستان دامغان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود راجع به سفر دولت  و نحوه فعالیت ها و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 3598441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha