۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴

تهیه کننده فیلم بادیگارد:

نیروهای ولایتمدار با هوشیاری برای فتنه های بزرگ آماده باشند

نیروهای ولایتمدار با هوشیاری برای فتنه های بزرگ آماده باشند

قزوین- تهیه کننده فیلم بادیگارد گفت: هنرمندان متعهد و نیروهای ولایی با حفظ هوشیاری و بصیرت برای مقابله با فتنه های بزرگتر آماده شوند و با تولید آثار فاخر در تهاجم فرهنگی صحنه را خالی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان محمدحسنی جمعه شب در مراسم گرامیداشت شهید سید مرتضی آوینی که در سالن تربیت معلم شهید رجایی قزوین برگزار شد اظهارداشت: اگر شهید آوینی در میان ما حضور داشت نسبت به مدافعان حرم، حوادث سوریه و داعش بی‌تفاوت نبود و از کنار فقر و فساد داخل کشور بی تفاوت عبور نمی کرد.

محمدحسنی افزود: اگر شیهد آوینی زنده بود به طور حتم در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا در اربعین حسینی حضور می یافت و   نسبت به فضای فرهنگی کشور بی‌تفاوت نبود و در مقابل شبکه‌های اجتماعی که انتخابات در پایتخت را طوری مدیریت کردند که تنها یک لیست موردنظر رای بیاورد واکنش نشان می داد.  

تهیه کننده فیلم سینمایی بادیگارد تصریح کرد: اوضاع فرهنگی کشور خراب است و هر کسی از خود سلب اختیار می‌کند و می توان گفت حوزه فرهنگ و هنر به حال خود رها شده به طوری که رهبر معظم انقلاب بارها نارضایتی خود را از وضعیت فرهنگی کشور اعلام کرده اند.

وی گفت: در ستاد و قرارگاه جنگ نرم موفق نبوده ایم لذا نباید به دستگاه‌های متولی این امر متکی باشیم، از زمان دولت آقای هاشمی فرهنگ به حال خود رها شده و در زمان آقای احمدی نژاد متاسفانه ضعیف‌ترین وزراء برای حوزه‌های فرهنگی انتخاب شدند در دولت آقای روحانی هم که سه سال با ارزش فقط به گدایی کردن از غرب و اروپایی‌ها گذشت.

محمدحسنی اظهارداشت: امروز وقت نشستن نیست و اگر بنشینیم غفلت کرده‌ایم زیرا در جنگ نرم همانند جنگ تحمیلی هم می‌شود با کمترین امکانات پیش رفت چون در حال حاضر ابزارهای فراوانی برای انتقال پیام انقلاب وجود دارد.

وی تصریح کرد: فتنه‌ها در هر ۱۰ سال نو می‌شوند، فتنه گران در جریانات کوی دانشگاه در سال ۷۸، نیروی انتظامی را مورد هدف قرار دادند زیرا فرمانده این نیرو را رهبری انتخاب می‌کنند.

تهیه کننده فیلم سینمایی بادیگارد تاکید کرد: با آثاری که تولید می‌کنیم نباید اجازه دهیم آرایش جبهه فرهنگی انقلاب از حضور و تفکر ولایی و انقلابی خالی بماند و ما لازم است استقامت کنیم هر کدام از جوانان امروز یک شهید آوینی باشند و به گفته رهبری  خود را برای فتنه‌های بزرگ‌تر آماده کنید تا فتنه‌ای جدید شکل نگیرد.

در این مراسم از سوی آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین با اهداء لوح از احسان محمدحسنی تهیه کننده فیلم بادیگارد تقدیر شد.

 

 

کد خبر 3599616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha