۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۲۲

حداد عادل در شبکه «افق» از مساله کاهش جمعیت می‌گوید

حداد عادل در شبکه «افق» از مساله کاهش جمعیت می‌گوید

سیزدهمین قسمت برنامه «در جریان» با حضور فرید الدین حداد عادل و با محوریت عملکرد رسانه ای سیاست های کاهشی و افزایشی جمعیت، یکشنبه ۲۹ فروردین از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعیت مساله ای مهم برای هر حکومت و جامعه ای است چه اینکه نیروی انسانی، قوای اصلی محرکه کشور محسوب می شود و کاهش یا افزایش آن، تاثیرات گسترده روی آینده هر جامعه می گذارد.

در سیزدهمین قسمت برنامه گفتگومحور «در جریان» از شبکه افق، شاهد بحث حول همین مساله یعنی کاهش و افزایش جمعیت با محوریت فعالیت های رسانه ای خواهیم بود.

فریدالدین حداد عادل استاد دانشگاه و کارشناس رسانه مهمان این برنامه است و در مورد عملکرد رسانه ها پیرامون مساله جمعیت مطالبی را بیان می کند.

او معتقد است در کنار مساله جمعیت باید به مباحث دیگری همچون ازدواج و مسائل اجتماعی مربوط به جمعیت نیز پرداخته شود و در حال حاضر، رسانه های کشور هیچ رویکرد کارشناسانه ای به این دو مقوله ندارند و حتی می توان گفت ازدواج و مسائل اجتماعی بیش از بحث جمعیت مورد غفلت قرار گرفته اند.

در میان برنامه هم انیمیشن و گزارشی پیرامون همین موضوع یعنی عملکرد رسانه ای در مورد سیاست های کاهش و افزایش جمعیت پخش خواهد شد.

روح الله رحیمی کارگردانی «در جریان» را بر عهده دارد که سیزدهمین قسمت آن یکشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می شود.

تکرار این برنامه را می توانید در ساعت های ۱۱:۳۰ و ۱۶ روز دوشنبه از همین شبکه ببینید.

کد خبر 3600612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha