۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸

مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

فعالیت ۲ هزار طلبه در فضای مجازی

فعالیت ۲ هزار طلبه در فضای مجازی

مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و گستردگی آن در جامعه از فعالیت ۲ هزار نفر از طلاب در این فضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اباذر جعفری در اولین نشست کارگروه‌های تخصصی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در سال ۹۵، که روز یکشنبه در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به گستردگی فضای مجازی، اظهار داشت: امروز فضای مجازی در همه خانه‌ها وجود دارد و همه خانواده‌ها با آن درگیر هستند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با اشاره به اینکه سعی شده از طلاب در ظرفیت‌های جدید و رسانه‌ها استفاده شود، افزود: دو هزار نفر از طلاب فعال که سابقه موفقی هم در این زمینه دارند انتخاب شده‌اند. یکی از فضاهای همکاری مشترک بین آموزش و پرورش و حوزه  علمیه بحث آموزش است که ما در بحث تبلیغ نوین هم وارد این فضای آموزشی شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۳ موضوع بازی، فضای مجازی و فضای رسانه‌ای در همکاری مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد: بحث‌های تحلیل این فضاها به صورت مختصر انجام شده است و به عنوان یک پنل همکاری جدی وجود دارد.

جعفری با اشاره به اینکه سطح کار در دو سطح دانش آموزی و برای مربیان پیش بینی شده است، تصریح کرد: ظرفیت دانش آموزی و استفاده‌ای که از فضای مجازی می‌کنند بسیار زیاد است، ۷۰ درصد کاربران کشور جوانان و نوجوانان هستند که اگر این ظرفیت را مورد توجه قرار دهیم و به سمت و سوی فعالیت‌های دینی سوق بدهیم بسیار می تواند موثر باشد.

مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با تاکید بر اینکه با همکاری آموزش و پرورش می‌شود در زمینه جزئیات این کار صحبت و برنامه ریزی کرد، عنوان کرد: نزدیک به ۶۰ گروه رسانه‌ای در این مرکز مشغول به فعالیت هستند که می‌توانند در بحث جشنواره‌های رسانه‌های دانش آموزی کمک کنند.

کد خبر 3601147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha