۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۴

سالاری با اشاره به کشمکش میان سازمان نظام مهندسی و شهرداری تهران:

به شرط انجام اصلاحات، کار به سازمان نظام مهندسی ارجاع می‌شود

به شرط انجام اصلاحات، کار به سازمان نظام مهندسی ارجاع می‌شود

رییس کمیسیون معماری و شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر شد به شرط انجام اصلاحات مد نظر شورا و شهرداری، فرآیند صدور پروانه دوباره به سازمان نظام مهندسی ارجاع داده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سالاری در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورا با اشاره به جلسات برگزار شده میان سازمان نظام مهندسی و شهرداری تهران به میزبانی شورا گفت: در ابتدا باید این نکته را یاد آور شوم که شورای شهر و پارلمان محلی در مواردی که بر سر مباحث قانونی و تفسیر از قانون بین سازمان ها و نهاد ها مشکل ایجاد می شود می تواند به خوبی داوری کند. 

وی در ادامه افزود در جلسات مکرری که برگزار شود مقرر گشت تا کمیته ای مرکب از هیات ۵ نفره اجرای آیین نامه مقررات ملی ساختمان (نماینده وزارت مسکن و شهر سازی، معاونت مسکن و ساختمان سازمان نظام مهندسی، شهرداری تهران، اداره کل شهر سازی استان تهران و معاونت معماری استان تهران ) و نیز نمایده شورا تشکیل شود و موارد مورد بحث مرتفع گردد. 
سالاری افزود: این کمیته مقرر کرد که با شرط لحاظ کردن اصلاحات مد نظر شورا و شهرداری در سامانه نرم افزاری سازمان نظام مهندسی و اصلاح آن و نیز تصویب کمیته مورد نظر فرایند صدور پروانه دوباره به سازمان نظام مهندسی ارجاع داده شود. 

سالاری تصریح کرد: برای این مهم نیز یک هفته زمان تعیین شده و امیدواریم به زودی این مسئله مرتفع شود. 

 

کد خبر 3601313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha