۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۰

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد:

برگزاری ویژه برنامه های «امیر مهربانی» درسراسر مناطق ومحلات تهران

برگزاری ویژه برنامه های «امیر مهربانی» درسراسر مناطق ومحلات تهران

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در آستانه میلاد حضرت علی(ع) از برگزاری ویژه برنامه های «امیر مهربانی» در سراسر مناطق و محلات پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبادالله رمضانی با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه های فصل نیایش ویژه ماه رجب با رویکردهایی چون ترویج و تعمیق مولفه های سبک زندگی اسلامی-ایرانی، معرفی رویش های انقلاب اسلامی با تأکید بر شهدای مدافع حرم، تأکید بر نقش مردم در برگزاری مراسم و مناسبتها و نقش مکمل مدیریت شهری و بهره مندی از مناسبت های فصل نیایش در مدیریت تغییرات فرهنگی اجرا می شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه هایی با عنوان امیر مهربانی در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: از میلاد امام جواد(ع) تا میلاد حضرت علی(ع) ویژه برنامه هایی در مناطق 22 گانه و محلات 354 گانه شهر تهران درنظر گرفته شده که برای شهروندان اجرا می شود.

رمضانی از برپایی جشن‌های سراسری در مساجد، مدارس و سرای محلات تهران به مناسبت میلاد مولود کعبه خبر داد و افزود: در شب میلاد حضرت علی(ع) در مساجد پایتخت قرائت زیارت امین الله با مشارکت شهروندان قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر گفت: نمایشگاه عکس از عتبات عالیات در هر منطقه با محوریت نجف اشرف و کارگاه مولود نگاره با محوریت خوشنویسی برپا می شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران انتشار مطالب مربوط به سبک زندگی حضرت علی(ع) و امام جواد(ع) در روزنامه و مجلات وابسته همشهری و نشریه بوی بهشت را از دیگر اقدامات مربوط به این مناسبت ها عنوان کرد و افزود: کارگاه های سبک زندگی اسلامی برای شهروندان در سرای محلات در ایام میلاد نور اجرا می شود.

وی از برگزاری مراسم پدران آسمانی با محوریت خانواده ی شهدای مدافع حرم خبر داد و افزود: تبلیغات شهری با محوریت ایام میلاد نور و روز پدر انجام شده و رادیو مسافر نیز در پایانه ها و پارک سوارها برنامه های ویژه ای را در دست پخش دارد.

رمضانی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های نگین کعبه، نگاه گذر مترو، ذوالفقار مهر، مهرورزان، پدر مهربان، بوسه ی مهر، رفتار علوی، همای رحمت، رضوان کعبه، جان نبی، دریچه ای بر آفتاب، سر و باغ احمدی در مراکز سازمان فرهنگی هنری اجرا می شود.

کد خبر 3602298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha