۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۴۶

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

ولایتمداری مانع تحقق توطئه های دشمن است

ولایتمداری مانع تحقق توطئه های دشمن است

زنجان- نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت‌فقیه پدر معنوی امت اسلامی محسوب می‌شود که برای در امان ماندن از توطئه‌های و دسیسه‌های دشمنان باید پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از بنیاد شهید استان زنجان، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی در همایش  پداران آسمانی در زنجان  افزود: پدران شهدا بالاترین ایثار را در راه دفاع از اسلام انجام دادند و پدران با ارائه درس عملی اسلام به فرزندان خود، آنان را برای ایستادگی و مقاومت و دفاع در راه آرمان های اسلام و انقلاب تربیت كردند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن برای گرفتن ولایت فقیه از مسلمانان در تلاش است و دشمن در این برنامه خود را دلسوز مردم ایران معرفی می‌کندو  حمایت از ولی فقیه در عصر غیبت توصیه و امانت پدران آسمانی است.

دولابی تصریح کرد: در زمان غیبت  امام زمان (عج)،تكفل امور مسلمین بر عهده ولی فقیه است و او در مقام پدری مهربان  هدیه خداوند برای مسلمانان در عصر غیبت است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عده ای در پی آن هستند طوری وانمود كنند كه دشمنان اسلام و انقلاب بر حال ملت دلسوز تر از ولی فقیه هستند ولی این طور نیست. 

دولابی گفت: قدر این نعمت معنوی و ملكوتی را كه خداوند در عصر غیبت به ما عطا كرده باید بدانیم و مراقب دسیسه ها و فتنه های دشمنان باشیم تا این نعمت را از ما نگیرند و پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) پدران حقیقی امت اسلام هستند چرا كه تلاش همه جانبه برای پرورش امت اسلام كردند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: همه امتداد امت اسلام و پیوند بین مسلمانان از ناحیه آن وجودهای گرامی و مقدس است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 3604456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha