۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

زنده نگه داشتن یاد شهدا مقاومت را در جامعه زنده نگه می‌دارد

زنده نگه داشتن یاد شهدا مقاومت را در جامعه زنده نگه می‌دارد

زاهدان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا مقاومت را در جامعه زنده نگه می دارد و باید در این راه تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهاندیده روز یکشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در مراسم تجدید میثاق نمادین جامعه کارگری سیستان و بلوچستان با شهدا اظهار داشت: ترویج روحیه مقاومت و ایثار در هر شرایطی ضروری است چرا که همواره دشمنان این مرز و بوم در پی آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران اند.

وی افزود: شهدا الگویی مناسبی برای جامعه هستند به ویژه شهدای مدافع حرم که به حق دل کندن از زر و زور دنیا و چگونگی پایداری ارزش های را به ما نشان دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید این الگوها را ضمن ترویج در تمامی سطوح جامعه به جوانان شناخت، چرا که شهدا باور را به بهترین شکل ترسیم کردند.

وی افزود: گر ایثارگری های شهدا نبود اکنون چنین آرامشی را در درون خاک جمهوری اسلامی ایران مشاهده نمی کردیم پس باید همواره در هر شرایطی قدردان آنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مراسم که میزبانی آن بر عهده مدیریت شعب بانک توسعه تعاون بود، مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان به همراه جامعه کارگری به غبارروبی و عطرافشانی از قبور شهدای بهشت مصطفی (س) زاهدان پرداختند.

کد خبر 3606852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha