۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۴۵

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن ناآگاهان را به قرارگرفتن در مقابل ولی فقیه تشویق می‌کند

دشمن ناآگاهان را به قرارگرفتن در مقابل ولی فقیه تشویق می‌کند

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن، عده‌ای راکه درک سیاسی ندارند به قرار گرفتن در مقابل ولایت فقیه تشویق می‌کند وبااین کار درصدد به حاشیه کشاندن ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی سعیدی، عصر امروز دوشنبه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، طلاب و روحانیون را سربازان امام زمان (عج)دانست و اظهار داشت: طلاب در یک مکان مقدس خود را به سلاح علم و ایمان برای رسیدن به تقوی الهی مجهز می کنند و در حقیقت آنان سربازان و آینده سازان نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتن بصیرت و شناخت دقیق ولایت فقیه را امری حائز اهمیت دانست و افزود: درک نظام ولایی و تبعیت از اوامر الهی و فرامین ائمه اطهار(ع) از کاربردی‌ترین مباحثی است که آینده طلاب را تضمین کرده و سبب پیشرفت جامعه به ویژه طلاب می‌شود.

آیت الله سعیدی بر لزوم هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان  تاکید کرد و گفت: دشمن می خواهد ولی فقیه را به حاشیه بکشاند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن، عده‌ای را که درک سیاسی و بصیرت کافی ندارند به قرار گرفتن در مقابل ولایت فقیه تشویق و ترغیب می‌کند و با این کار درصدد به حاشیه کشاندن ولی فقیه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تقویت فهم سیاسی طلاب را از ضرورت‌ها دانست و بیان کرد: مخالفت با ولایت فقیه ریشه در نقص فهم و درک از ولایت دارد و طلاب بدانند که بدون فهم سیاسی نمی توان جامعه را رهبری و مدیریت کرد.

کد خبر 3607996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha