۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱

تعداد شهدای حادثه خاش به سه نفر رسید/ شناسائی عوامل جنایت

تعداد شهدای حادثه خاش به سه نفر رسید/ شناسائی عوامل جنایت

زاهدان-تعداد شهدای جنایت دیشب اشرار در شهرستان خاش به سه نفر رسید و فرماندار خاش نیز از شناسائی عوامل این جنایت در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته ماموران انتظامی در خیابان رودکی خاش در حوالی میدان پسته اقدام به ایجاد ایست و بازرسی کرده بودند که  اشرار مسلح در اقدامی جنایتکارانه سوار بر یک خودروی سواری به روی آنان آتش گشودند که در پی این حادثه دو نفر از ماموران شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

در پی این جنایت کور اشرار، گروهبان یکم منوچهر جوینی و گروهبان یکم ابوالفضل خمر به شهادت رسیدند و دو نفر زخمی دیگر به نام های سجاد عبدالهی و عباس چراغی به بیمارستان منتقل شدند.

اما در پی این حادثه سرباز وظیفه عباس چراغی هم به علت جراحات وارده به دو همرزم شهیدش پیوست و حال تک زخمی این حادثه به نام سجاد عبدالهی نیز وخیم گزارش شده است.

رئیس شورای تامین و فرماندار خاش در حاشیه تشییع جنازه این شهدا ضمن تایید افزایش شهدا به سه نفر به خبرنگار مهر گفت: از همان لحظه وقوع این جنایت تمامی تیم های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی به دنبال شناسائی عاملان این جنایت بودند.

محمد چاکرزهی افزود: با تلاش های صورت گرفته اکنون عوامل این جنایت شناسائی شده و بدانید با این جنایتکاران به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 3609716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha