۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸

مدیر پالایشگاه ششم پارس جنوبی:

۱۲۰۰ برنامه تعمیراتی در فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی اجرا می‌شود

۱۲۰۰ برنامه تعمیراتی در فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی اجرا می‌شود

بوشهر - مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: هزار و ۲۰۰ برنامه تعمیراتی در فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران دوج عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای برنامه‌های تعمیراتی در پالایشگاه ششم پارس جنوبی اظهار داشت: این دوره از تعمیرات اساسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا اولین مرحله تعمیرات اساسی در فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی پس از تحویل پالایشگاه است.

وی با اشاره به حجم بالای آیتم های تعمیراتی در این مرجله از تعمیرات اساسی، اضافه کرد: برنامه تعمیرات در یک بازه ۲۵ روزه از اول ردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه پنج روز توقف کلی در روند تعمیرات اساسی خواهیم داشت، بیان کرد: هزار و ۲۰۰ آیتم تعمیراتی برنامه‌ریزی شده است.

وی از انجام برنامه‌های برش‌كاری و جوش‌كاری، عملیات تمیزكاری، بازرسی و تعمیر ولوها خبر داد و افزود: امیدواریم شاهد اجرای موفقیت‌آمیز این تعمیرات اساسی با تکیه برتوان متخصصان داخلی باشیم.

دوج از فعالیت ۵۰۰ نیرو در برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم خبر داد و افزود: این افراد در بخش‌های مختلف و با تخصص‌های مورد نیاز مشغول به اجرای برنامه تعمیرات اساسی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر،  پالايشگاه ششم (فازهای ۱۵و۱۶) در شرقی‌ترين نقطه مجموعه پالايشگاه های پارس جنوبی در منطقه عسلويه قرار دارد.

تولید اسمی روزانه این پالایشگاه شامل ۵۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین، ۷۸ هزار بشکه میعانات گازی، دو هزار و ۹۰۰ تن LPG (هزار و ۸۰۰ تن پروپان و هزار و ۱۰۰ تن بوتان)، دو هزار و ۴۰۰تن اتان و ۴۰۰ تن گوگرد است.

کد خبر 3614023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha