۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۸

اعلام فراخوان پنجمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران

اعلام فراخوان پنجمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران

به‌ همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران وباحمایت ونظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور پنجمین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران بامحوریت کتاب «کلمه طیبه» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و با حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، پنجمین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران با محوریت کتاب «کلمه طیبه» (خانواده قرآنی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری) برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران با محوریت کتاب «کلمه طیبه» مهرماه امسال برگزار می‌شود.

کتاب کلمه طیبه با محوریت خانواده قرآنی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که آخرین مهلت شرکت در جشنواره شهریورماه سال جاری تعیین شده است.

بخش‌های این جشنواره شامل مسابقه کتابخوانی (مسابقه‌های اینترنتی، حضوری و پیامکی)، مسابقه مقاله‌نویسی و نشست‌های علمی است.

در خصوص محورهای بخش مقاله‌نویسی نیز ماهیت و کارکردهای خانواده قرآنی در تمدن نوین اسلامی، تأثیرات تمدن‌های دیگر بر نقش و جایگاه و کارکردهای نظام خانواده، روابط بین سبک زندگی اسلامی، خانواده قرآنی و تمدن نوین اسلامی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در پنجمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران می‌توانند آثار خود را برای شرکت در مسابقات و ارسال مقالات از طریق پایگاه الکترونیکی WWW.QURAN-STD.IR ارسال کنند.

کد خبر 3616591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha