۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

نیروی انتظامی حافظ امنیت به دست آمده از خون شهداست

نیروی انتظامی حافظ امنیت به دست آمده از خون شهداست

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی در راستای حفظ میراث ارزنده شهدا از هیچ خدمت و تلاشی فروگذار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان اللهی امروز شنبه در دیدار با مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، اظهار داشت: در عصر مدرنیته و شبیخون دلمشغولی های پایان ناپذیر، دنیا با بحران ارزش ها مواجه شده که ناشی از فاصله گرفتن از ارزش های الهی، بشری و دینی است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس از مهم ترین جلوه های نقش آفرینی معنوی رزمندگان اسلام و ترویج ارزش های انسانی بود که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را سپر دفاع از خاک وطن می کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ره آورد انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افتخار به شهادت و شکلگیری مفهوم ارزشی بنام « شهید » بود و چنان پایه مستحکمی در کشور بنا نهاد که امروزه بعنوان یکی از ارکان حفظ نظام تلقی می شود.

سردار امان اللهی ادامه داد: عزت، امید، تعهد، حماسه سازی و بالندگی در پرتو فرهنگ ایثار و شهادت پدید می آید و فقدان آن بی تحرکی، خمودی و ذلت را بدنبال خواهد داشت.

وی اشاعه فرهنگ ناب محمدی(ص) و مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان را از رهکارهای ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه برشمرد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان ساخت: شهدا همیشه زنده اند و در جامعه حضور دارند، پس تجلیل از یاد و خاطره آنان، احترام به فرهنگ ایثار و شهادت است.

امان اللهی ادامه داد: آرامش و امنیت کشور با وجود ناامنی های گسترده در خاورمیانه، مرهون خون شهدا است و نیروی انتظامی همواره سعی دارد در راستای حفظ میراث ارزنده شهدا از هیچ خدمت و تلاشی فروگذار نباشد. 

کد خبر 3618419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha