۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۷:۵۱

العبادی در دیدار با وزیر دفاع ایتالیا مطرح کرد؛

ادامه دستاوردهای میدانی ارتش عراق/افول قدرت تکفیریهای داعش

ادامه دستاوردهای میدانی ارتش عراق/افول قدرت تکفیریهای داعش

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در جریان دیدار با «روبرتا پینوتی» وزیر دفاع ایتالیا با اشاره به دستاوردهای مختلف این کشور در مبارزه با داعش، گفت: قدرت داعش در حال افول است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق با «روبرتا پینوتی» وزیر دفاع ایتالیا دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در جریان این دیدار دو طرف در خصوص آخرین تحولات منطقه و راهکارهای تقویت روابط دوجانبه در تمامی زمینه ها به ویژه در عرصه نظامی بحث و تبادل نظر کردند.

العبادی در جریان این دیدار تأکید کرد: تحقق دستاوردهای مختلف نیروهای مسلح عراقی در نبرد با تروریست های تکفیری داعش همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: قدرت تروریست های تکفیری داعش رو به افول بوده و به زودی وجب به وجب از خاک عراق را از لوث آنها پاکسازی می کنیم.

نخست وزیر عراق همچنین بر لزوم حمایت های جامعه جهانی از بغداد در مبارزه با تروریسم و فراهم کردن زمینه برای بازگشت آوارگان عراقی به منازل خود تأکید کرد.

از سوی دیگر، پینوتی با تأکید بر حمایت کشورش از عراق در تمامی زمینه ها به ویژه در مبارزه با تروریسم، اظهار داشت: به حمایت های خود از عراق در تمامی بخش ها ادامه می دهیم.

کد خبر 3654615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha