۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس:

مدارس غیر دولتی مجری مصوبات ابلاغی آموزش‌و پرورش باشند

مدارس غیر دولتی مجری مصوبات ابلاغی آموزش‌و پرورش باشند

بندرعباس - مدیر آموزش‌و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: مدارس غیر دولتی باید مجری قوانین و مصوبات ابلاغی آموزش‌و پرورش باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قویدل ظهر سه شنبه در جمع مدیران مقاطع مختلف مدارس غیردولتی با تأکید بر اینکه مدارس غیر دولتی باید مجری قوانین و مصوبات ابلاغی آموزش‌و پرورش باشند، خواستار توجه بیشتر مدارس غیردولتی به اجرای مصوبات ثبت‌نام، شهریه و جذب نیرو شد. تمامی نیروهای بکار گرفته‌شده در این مدارس باید تأییدیه گزینش را داشته گرفته باشند.

قویدل به مقدار شهریه و ثبت‌نام دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهارداشت: شهریه مدارس غیردولتی باید طبق مصوبات شهریه دریافت شود.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس مدارس غیردولتی را کمک‌حال و همسوی آموزش‌وپرورش عنوان کرد که به گفته وی مسئولیت بخشی از وظایف دستگاه تعلیم و تربیت را بدوش می‌کشند.

قویدل تصریح کرد: بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و در بیش از ۱۱۰ آموزشگاه غیردولتی مشغول به تحصیل هستند. مدارس غیردولتی نیز همانند مدارس دولتی باید خود را برای همگام ساختن با روند پیشرفت آموزشی و بالندگی بیش‌ازپیش دانش‌آموزان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

کد خبر 3654964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha