۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶

جشنواره شوق دیدار ویژه طلاب برگزار می شود

جشنواره شوق دیدار ویژه طلاب برگزار می شود

جشنواره شوق دیدار ویژه طلاب توسط معاونت تبلیغ و آموزش های حوزه علمیه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره در آستانه دیدار طلاب و روحانیون استان تهران با رهبر معظم و فرزانه انقلاب برای طلاب خواهر و برادر سراسر کشور برگزار شده است.

دل نوشته ای خطاب به رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی و بیان احساس شوق، حسرت یا آرزوی دیدار، مطالبه برگزاری دیدار با طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان‌های دیگر و بیان ضرورت آن، از موضوعات این جشنواره هستند.

همچنین توصیف کلید واژه های طلبه انقلابی و حوزه انقلابی بر اساس بیانات امام راحل رحمه الله علیه و رهبر انقلاب اسلامی حفظه الله تعالی و تبیین بیانات ایشان در دیدار طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان تهران دو موضوع دیگر این جشنواره اعلام شده اند.

طلاب و روحانیون سراسر کشور تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را در دو قالب متن یا طرح های گرافیکی و پوستر به پایگاه اینترنتی مرکز تخصصی تبلیغ در رسانه‌های نوین به آدرس www.tablighenovin.ir ارسال کنند.

آثار متنی و گرافیکی باید توسط طلاب و روحانیون در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر و پس از آن آدرس آنها در قالب فرم ثبت نام پایگاه تبلیغ نوین ارسال شود.

بر اساس اعلام مرکز تخصصی تبلیغ در رسانه‎‌های نوین به پنج اثر برگزیده در بخش متن و پنج اثر برگزیده در بخش طرح گرافیکی و پوستر، جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 3656698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha