۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۰۳

آیت الله مومن:

تعداد مدارس علمیه خواهران دو برابر می‌شود/ توصیه به استادان حوزه

تعداد مدارس علمیه خواهران دو برابر می‌شود/ توصیه به استادان حوزه

عضو مجلس خبرگان خبری گفت: پیش بینی می‌شود با وضع قوانینی در مجلس شورای اسلامی تعداد مدارس علمیه خواهران در سال‌های آینده تا دو برابر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمد مومن روز پنجشنبه در اولین جشنواره علمی اساتید حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: وضع حوزه های علمیه خواهران نسبت به گذشته بسیار تفاوت کرده و برای این کار مسئولان حوزه بسیار تلاش کردند.

وی در ادامه با اشاره به چگونگی توسعه حوزه های علمیه خواهران در کشور بیان داشت: امروز بیش از ۴۰۰ مدرسه علمیه خواهران در کشور فعالیت می کنند و پیش بینی می شود با وضع قوانینی در مجلس شورای اسلامی این میزان طی سال های آینده تا دو برابر افزایش یابد.

عضو مجلس خبرگان خبری ابراز کرد: کسانی که در سطح یک حوزه علمیه ادبیات عرب را فرا می گیرند از کسی که در مقطع کارشناسی و حتی دکترا ادبیات عرب می خواند برتر است و اطلاعات بسیار بیشتری دارد.

وی خطاب به اساتید ادبیات عرب حوزه خواهران گفت: کسانی که شما به آن ها تدریس می کنید می توانند با گذراندن سطح یک در دبستان و دبیرستان و حتی دانشگاه تدریس داشته باشند.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: اگر شما به خوبی به طلاب آموزش دهید آن ها نیز به خوبی می توانند مطالب را به دیگران بیاموزند.

آیت الله مومن تصریح کرد: طبق روایت از امام معصوم(ع) باید به گونه ای رفتار کنیم که عزت امامان را حفظ کنیم و موجب بی میلی مردم به اسلام نشویم.
 

کد خبر 3656894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha