۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۴:۱۸

در دیدار با امیرعبداللهیان در بیروت؛

سیدحسن نصرالله: ازسیاست ایران درمبارزه با تروریسم استقبال می کنیم

سیدحسن نصرالله: ازسیاست ایران درمبارزه با تروریسم استقبال می کنیم

دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، سیاست جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و کمک به حل بحران‌ های منطقه‌ را ستود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، «حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه که در بیروت به سر می برد با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

سیدحسن نصرالله در دیدار با امیرعبداللهیان اظهار داشت که اگر فرهنگ فداکاری و ایثار شهدای مقاومت در مقابل اسرائیل و تروریسم نبود، امنیتی وجود نداشت.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر حفظ هوشیاری و احتیاط در مقابل تحرکات رژیم صهیونیستی گفت: ما اقدامات هر کسی را که برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان تلاش می کند محکوم می کنیم.

وی همچنین اظهار داشت که اقدامات تکفیری ها در سوریه و عراق و ایجاد هرج و مرج در کشورهای اسلامی با سیاست های رژیم صهیونیستی در ارتباط است.

سیدحسن نصرالله افزود: ما از سیاست ایران در مبارزه با تروریسم و کمک به ایجاد راهکارهای سیاسی برای بحران های منطقه استقبال می کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که طرف هایی که خواهان راهکارهای امنیتی و نظامی برای بحران های منطقه هستند اصلی ترین عامل گسترش تروریسم بشمار می روند.

لازم به ذکر است که حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان روز شنبه نیز با حضور بر سر مزار شهید مصطفی بدرالدین در منطقه ضاحیه بیروت به مقام این شهید مجاهد ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در مجلس ترحیم و منزل شهید بدرالدین با مادر، همسر و فرزندان شهید و همچنین همسر شهید عماد مغنیه (خواهر شهید بدرالدین) گفتگو کرد.

 

 

 

کد خبر 3659562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha