۲۲ مرداد ۱۳۸۵، ۱۵:۱۳

"كليد" مشكلات عاطفي جوانان را بررسي مي‌كند

برنامه "كليد" در قالب 52 قسمت 50 دقيقه‌اي همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان از شبكه سه پخش مي‌شود و مشكلات عاطفي جوانان امروز را بررسي مي‌كند.

امان‌اله پيش‌نماززاده، تهيه كننده مجموعه برنامه "كليد"، در خصوص روند توليد و مضمون برنامه به خبرنگار "مهر" گفت: "اين برنامه تلاش دارد با دعوت از جوانان مسائل عاطفي و ايجاد عشق هاي مختلف در اين سنين را مورد بررسي قرار بدهد. ما حدود دو ماه به بررسي موضوع هاي مختلف پرداختيم و در نهايت از ميان اين مضامين تعدادي را انتخاب كرديم كه مناسب با شرايط امروز جامعه باشد و بتواند به جوانان و خانواده هايشان كمك كند."

وي ادامه داد: "ما در اين برنامه به خانواده ها نحوه برخورد با چنين مسائلي را يادآور مي شويم و مطالبي درباره دور كردن احساس بيهودگي و تنبلي به آنها ياد مي دهيم. اين مسائل از ديدگاه خود جوانان مطرح مي شود. برنامه از دو بخش كلي تشكيل شده، يك بخش مربوط به گفتگوي مردمي و پرسيدن نظرات اقشار مختلف جامعه است و در بخش ديگر حدود 20 تا 40 جوان در استوديو حضور پيدا مي كنند و درباره مضمون برنامه به بحث مي پردازند."

پيش نماززاده درباره ساختار "كليد" توضيح داد: "جواناني كه به استوديو دعوت شده اند پس از تماشاي برنامه هاي مستندي كه مرتبط با موضوع پخش مي شود، با بررسي دقيق موضوع به اظهار نظر درباره شيوه زندگي افرادي كه ديده اند و معايب و ويژگي هاي مثبت آن مي پردازند. ما سعي كرديم در اين برنامه از نوعي ساختار برنامه تركيبي استفاده كنيم تا براي بيننده جذاب باشد. همچنين در زمينه طراحي و ساخت دكور به جنبه هاي زيبايي شناسانه و ايجاد جذابيت در مخاطب توجه داشته ايم."

مجموعه برنامه "كليد" در حال حاضر مرحله ضبط تصاوير مستند را طي مي كند و از حدود دو هفته آينده به استوديو مي رود تا به ضبط بخش دوم برنامه بپردازد. در اين برنامه حامد يامين پور مجري، محسن تقوي زنوز كارگردان تلويزيوني، محمد تقوي زنوز سرپرست بخش هاي مستند، شهرام قديري طراحي و ساخت دكور و آرش زاهدي تدوين را بر عهده دارند.

کد خبر 366125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha