۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲

فرمانده سپاه لرستان:

بشریت امروز وامدار شهیدان است/وجود امنیت پایدار در لرستان

بشریت امروز وامدار شهیدان است/وجود امنیت پایدار در لرستان

خرم آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بشریت وامدار شهیدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی ظهر پنج شنبه در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور در سخنانی با بیان اینکه استان لرستان استانی ۱۰۰ درصد شیعه است اظهار داشت: مردم این استان همواره پیرو ولایت بوده اند.

وی با بیان اینکه لرستان با داشتن جوانان پر شور و ولایتمدار دارای امنیتی پایدار است گفت: در این راستا لرستان بیش از شش هزار و ۳۰۰ شهید و ۱۵ هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرده که این امر پشتوانه فکری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به ۱۰ هزار شهید عشایر کشور عنوان کرد: از این تعداد هزار شهید متعلق به استان لرستان بوده که شهید شاخص آن شهید قاسم مدهنی بوده است.

سردار کشکولی بیان داشت: شهید مدهنی پاسداری متفکر، اندیشمند و فرماندهی آشنا با علوم نظامی عالی، عارف، شجاع و با بصریت بود که در جبهه های حق علیه باطل بود.

وی با بیان اینکه امروز بشریت وامدار شهدا است گفت: امروز شهدای مدافع حرم به تاسی از شهدای دوران دفاع مقدس در مبارزه با استکبار جهانی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه امروز مردم سالاری دینی را مدیون خون شهدا هستیم گفت: امیدواریم این یادواره ها بستری برای معرفی حکومت جهانی امام زمان(عج) باشد.

سردار کشکولی بر لزوم معرفی شهدا از سوی نویسندگان و هنرمندان به مرم و نسل جوان تاکید کرد.

کد خبر 3663067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha