۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۴۲

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

جامعه روحانیت دردفاع مقدس ۲۰۰۰شهید تقدیم انقلاب کرد

جامعه روحانیت دردفاع مقدس ۲۰۰۰شهید تقدیم انقلاب کرد

دهدشت- رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: جامعه روحانیت در دوران جنگ تحمیلی بیش از دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت الاسلام سید رضا اکرمی ظهر پنجشنبه در کنگره ۳۴ شهید روحانی کهگیلویه وبویراحمد افزود: روحانیون به نسبت جمعیت و رسالت خطیرشان حضور چشمگیر و نقش تعیین کننده ای در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

وی بیان کرد: مقاومت و ایستادگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سبب شد که  دشمن و صدام جنایتکار نتوانند به اهداف پلید خود در جنگ برسند.

اکرمی اظهار  داشت: مهمترین هدف در شروع جنگ تحمیلی از سوی صدام این بود که از صدور انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان جلوگیری کند.

وی افزود: کشور ما در این جنگ نابرابر بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۶۰۰ هزار مجروح را به انقلاب تقدیم کرد.

اکرمی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمن، بیش از یک هزار میلیارد دلار نیز خسارت مالی به کشور وارد شد اما این دشمن نتوانست مقاومت و ایستادگی بزرگ مردان ما را در هم بشکند و به اهداف شوم و پلیدش برسد.

وی با اشاره به لزوم تلاش مضاعف در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی امری فراجناحی است و همه ارکان نظام باید با عزمی راسخ برای عملیاتی کردن آن تلاش کنند.

اکرمی اظهار داشت: افزایش حجم صادرات غیرنفتی، درون زا بودن با رویکرد جهادی و گسترش تولیدات داخلی از محورها و ویژگی های اقتصاد مقاومتی است.

کد خبر 3663206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha