۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء:

توانمندی نظامی ایران بالاست/انسجام نیروهای دفاعی خواسته ملت است

توانمندی نظامی ایران بالاست/انسجام نیروهای دفاعی خواسته ملت است

شهرری-فرمانده قرارگاه هوایی پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: به برکت تلاش های صورت گرفته و دانش بومی، تجهیزات ساخت داخل اعم از هواپیما، شناور و بالگرد و غیره توانسته است از مرزها و تمامیت ارض

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه هوایی پدافند هوایی خاتم الانبیاء پیش از ظهر دوشنبه و همزمان با سوم خرداد در حرم مطهر امام راحل با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح برای دفاع از تمامیت ارضی کشور اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران از دانش و توانمندی بالایی در حوزه نظامی برخوردار است.

وی افزود: به برکت تلاش های صورت گرفته و دانش بومی، تجهیزات ساخت داخل اعم از هواپیما، شناور و بالگرد و غیره توانسته است از مرزها و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

سرتیپ اسماعیلی ادامه داد: خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی، ارتش ایران که وابسته به مستشاران کشورهای خارجی بود، امروز در عرصه نظامی موفق و سربلند است و توانسته از نیروی جوان و تجربه های موجود در این زمینه استفاده کند.

فرمانده قرارگاه هوایی پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به ضرورت قدر دانستن نعمت ولایت فقیه یاداور شد: ولایت فقیه به عنوان عنصری که سبب شده کشور به رغم همه مشکلات و دشمنی ها، سربلند و پیروز باشد، شناخته می شود و باید شکرگذار این نعمت بود.

وی با اشاره به خواست ملت ایران برای حفظ امنیت مرزها گفت: حفظ امنیت مرزها و انسجام و وحدت نیروهای دفاعی و انقلابی از جمله خواسته های ملت ایران است و باید با تمام این مهم ادامه پیدا کند.

سرتیپ اسماعیلی با اشاره به بصیرت ملت ایران یادآور شد: ملت ایران با درک شرائط، در مقابل کسانی که با انقلاب زاویه دارند با تمام توان خواهند ایستاد.

کد خبر 3665886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha