۴ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۳۷

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین:

ورامین ۵۳ شهید اصناف را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

ورامین ۵۳ شهید اصناف را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

ورامین-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین با اشاره به این نکته که اصناف همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب بوده اند، گفت: ورامین ۵۳ شهید اصناف را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امیر پورجوادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیشگامی شهرستان ورامین در تقدیم شهدای اصناف اظهار داشت: استان تهران بیش از ۲۵۰شهید اصناف را در خود جای داده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین افزود: شهرستان ورامین نیز با تقدیم ۵۳ شهید اصناف مانند نگینی در میان شهرستان های استان تهران می درخشد و باید یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: اصناف همواره در خط مقدم دفاع از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی قرار داشتند و تقدیم شهدای گرانقدری در هشت سال دفاع مقدس، این مهم را به اثبات می رساند.

پورجوادی اضافه کرد: اصناف و بازاریان از جمله اولین گروه هایی بودند که با نهضت اسلامی امام راحل همراه شدند و در طول مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش بی بدیلی را ایفا کردند.

وی بیان داشت: باید شهدای اصناف و منش و سیره زندگی شان مورد توجه اصناف قرار بگیرد که این امر می تواند برکات و دستاوردهای فراوانی را برای کشور به همراه داشته باشد.

کد خبر 3666067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha