۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۳۰

استاندار مازندران:

ظرفیت احزاب برای توسعه مازندران استفاده می‌شود

ظرفیت احزاب برای توسعه مازندران استفاده می‌شود

ساری - استاندار مازندران گفت: همواره تلاش کردیم از ظرفیت، مشارکت و نظرات احزاب سیاسی برای توسعه مازندران استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار عصر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی احزاب و گروه‌های سیاسی مازندران با اشاره به این‌که مازندران در فعالیت‌های سیاسی، استانی پویا و فعال است، یادآور شد: همواره تلاش کردیم از ظرفیت، مشارکت و نظرات احزاب سیاسی در راستای توسعه مازندران استفاده کنیم.

استاندار به نقش مهم احزاب به‌عنوان پایگاه‌های رصد مسائل جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: احزاب در مسیر توسعه سیاسی باید بیش‌ازپیش و فعال‌تر عمل کنند.

وی با اشاره به نقش و حضور احزاب در تصمیم سازی و نظارت دولت بر امور استان، گفت: دولت زمینه نقش‌آفرینی و مشارکت احزاب در این راستا را فراهم کرده است و هیچ محدودیتی در این خصوص قائل نبوده و نیست و برای همه فرصت قائل است.

مقام عالی دولت در مازندران، بیان داشت: اعتقاد داریم، هراندازه از ظرفیت سلایق سیاسی مختلف بهره بگیریم، مسیر توسعه و اعتلای استان هموارتر خواهد شد و دولت در مازندران این تدبیر را به خرج داده تا از افراد سیاسی شایسته در انتصابات بهره‌گیری شود.

وی با اشاره به این‌که مازندران به دلیل موقعیت اش، محل تلاقی افکار مختلف است و نیروهای فرهیخته بسیار دارد، تصریح نمود: در مقطع حضور در استان، تلاش کردیم سیاست‌های دولت را با رویکرد اعتدالی دنبال کنیم.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که در انتخابات هفتم اسفندماه، زمینه را برای حضور همه گروه‌های سیاسی به‌طور عادلانه فراهم کردیم، بیان کرد: انتخابات در استان با رعایت کامل قانون برگزار شد و مازندران در بین استان‌های دارای بالای دو میلیون واجد شرایط رأی، رتبه نخست مشارکت و در بین استان‌های کشور رتبه ششم مشارکت را کسب کرده است.

علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، نیز در این جلسه با اشاره به راه‌اندازی مرکز رصد اجتماعی و خانه تشکل‌های غیردولتی در استان، اعلام کرد: در تلاشیم تا با کمک احزاب، خانه احزاب را در مازندران راه‌اندازی کنیم.

کد خبر 3668992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha