۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۷

در گفتگو با مهر تشریح شد:

برنامه حوزه علمیه برای توانمندسازی دانش آموختگان حوزوی

برنامه حوزه علمیه برای توانمندسازی دانش آموختگان حوزوی

مدیر مرکز آموزش‌های مهارتی مدیریتی دانش آموختگان حوزه به تشریح برنامه حوزه علمیه برای توانمندسازی دانش آموختگان حوزوی پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ربانی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی نجوم و استهلال ویژه روحانیون مستقر قم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوزویان سکاندار دین هستند و لازم است برای حضور در عرصه های مختلف، مهارت‌های لازم را کسب کنند.

وی گفت: بر اساس نیاز دانش آموختگان حوزوی، مرکز آموزش‌های مهارتی - مدیریتی دانش آموختگان در حوزه علمیه راه اندازی شد.

به گفته حجت‌الاسلام ربانی، با توجه به اینکه دانش آموختگان حوزوی می‌خواهند وارد عرصه‌های جامعه بشوند نیاز است نسبت به مهارت‌های مدیریتی، فرهنگی، ارتباطی و تعامل با افراد و نهادها اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های مهارتی - مدیریتی بر اساس نیازهای حوزویان در صحنه عمل و اقدام تدارک دیده شد، از فراهم شدن زمینه برگزاری دوره‌های تعامل با مراکز اقتصادی و معاملات بانکی، قرض الحسنه و... ویژه دانش آموختگان حوزوی خبر داد.

مدیر مرکز آموزش‌های مهارتی مدیریتی دانش آموختگان حوزه در مورد ضرورت برگزاری دوره آموزشی نجوم و استهلال اظهار کرد: تشخیص وقت و افق شناسی یکی از مهارت‌های ضروری برای دانش آموختگان حوزوی است بنابراین کارگاه‌های مهارتی در این زمینه، توسط مرکز آموزش برگزار می‌شود.

کد خبر 3669992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha