۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳

عامل انتشار محتویات مستهجن تلگرام در بجنورد دستگیر شد

عامل انتشار محتویات مستهجن تلگرام در بجنورد دستگیر شد

بجنورد- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری عامل ارسال کننده محتویات مبتذل و مستهجن در شبکه اجتماعی تلگرام در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علی اعتمادی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به ارسال تصاویر و فیلم های مبتذل و مستهجن برای اکانت وی در شبکه اجتماعی تلگرام کرده، لذا موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده پس از ارائه مستندات پلیس و تفهیم اتهام به بزه انتسابی خود اعتراف و از اقدام خود اظهار پشیمانی کرد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اعتمادی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل اینترنتی و سایر موارد مربوط به فضای مجازی با پلیس فتا خراسان شمالی به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس kh.shomali_fata@police.ir و یا با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۲-۲۱۸۲۷۷۰ اطلاع دهند.

کد خبر 3671308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha