۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴

با حضور معاون رییس جمهور؛

۶پروژه باسرمایه گذاری بیش از۷۰میلیارد تومان دربانه افتتاح می شوند

۶پروژه باسرمایه گذاری بیش از۷۰میلیارد تومان دربانه افتتاح می شوند

سنندج- فرماندار شهرستان بانه از افتتاح ۶ پروژه با سرمایه گذاری و صرف اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان با حضور معاون رییس جمهوردر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، راشد عذیری صبح امروز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران استان در بانه گفت: در سفر امروز معاون رییس جمهور و استاندار کردستان به بانه از تعدادی پروژه در این شهرستان بازدید و تعدادی هم افتتاح و دو پروژه  هم کلنگ زنی می شود.

وی از بازدید معاون رییس جمهور از دو پروژه در حال ساخت این شهرستان اشاره و  عنوان کرد: بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بانه که تا سال گذشته راکد بود با صرف هزینه ۶ میلیار تومانی توسط بنیاد برکت بار دیگر ساخت آن آغاز شده است و هم اکنون ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: سد عباس آباد که اعتبارات ساخت ان از محل اعتبارات سفر رهبری و مهار ابهای مرزی تامین شده است و درحال حاضر حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از دیگر پروژه هایی است که مسئولان کشوری و استانی امروز از آن بازدید می کنند.

فرماندار شهرستان بانه با بیان اینکه عملیات احداث مجتمع تفریحی و توریستی توسط سرمایه گذار خارجی در بانه آغاز شده است، بیان کرد: برای احداث این مجتمع ۱۰۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است و این پروژه هم مورد بازدید مسئولان قرار می گیرد.

وی  به پروژه های قابل افتتاح توسط مسئولان مذکور اشاره و بیان کرد : هتل زانا که توسط بخش خصوصی و بدون استفاده تسهیلات دولتی و با صرف هزینه ۶ میلیارتومانی احداث شده است امروزافتتاح می شود.

عذیری هتل لاله را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در سفرامروز مسئولان به بانه خواند و افزود: این هتل با صرف هزینه حدود ۳۰ میلیارد تومان که از این میزان ۱۵ میلیارد تومان آن با استفاده از تسهیلات دولتی تامین شده، احداث شده است.

وی یکی از مشکلات و نیازهای شهرستان بانه را نبود پارکینگ مناسب ذکر کرد و افزود: برای رفع این مشکل پارکینگ طبقاتی آفتاب درخشان به همت یکی از سرمایه گذاران بانه ای و با مشارکت شهرداری این شهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت پارکینگ طبقاتی ۲۸ میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد:  علاوه برافتتاح این پارکینگ، امروز شاهد افتتاح مسکن مهر ۱۱۲ واحدی که ۵ میلیاردو ۱۳۰ میلیون تومان برای ساخت آن اعتبار هزینه شده است، خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بانه عنوان کرد: سالن چند منظوره مدیریت بحران که از محل اعتبارات استانی با هزینه کرد ۸۸۸ میلیون تومان اعتبار احداث شده است از دیگر پروژه های قابل افتتاح در سفر یک روزه معاون رییس جمهور به این شهرستان است.

عذیری از افتتاح و تجهیز  ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بانه خبرداد و گفت: برای احداث این ساختمان ۷۶۳ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی از کلنگ زنی احداث فرهنگسرا وموزه شهرستان بانه خبرداد و گفت: این پروژه قرار شده با صرف ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری احداث شود.

وی اظهارداشت: از دیگر پروژه هایی که امروز توسط مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی می شود، پارک نوروز بانه است.

کد خبر 3671950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha